Lately I’ve been losing sleep dreaming about the things we could be.

Vilken mysig dag jag har haft. Ledig från jobbet så dagen startades på gymmet (såklart!) klockan halv åtta. Jag körde i stan så det var totalt folktomt och då menar jag verkligen stendött, så jag hade kunnat träna naken om jag hade velat. Förutom att stället kryllar av övervakningskameror då, heh. Och vad bra det gick! Två ökningar – först 50 kg i marklyft som kändes sjukt bra och sen 22,5 kg i militärpress vilket betyder att jag redan har nått min nyårsmål i den övningen. Next up – 27,5!

Efter det blev det en kaffe på Espresso House (såklart!) och shopping (…) med min kära vän. Lite lunch på det och en långpromenad senare så var dagen komplett.

IMG_20130918_145534

IMG_20130918_145722

Sen kom jag hem. Började tänka. Och så var den mysiga känslan helt som bortblåst.

Kommentera

