All those years down the drain.

Är bara tvungen att nämna gårdagens shopping – nämligen ett par jeans för 79 kronor. Tack New Yorkers rea!

IMG_6377

IMG_6363

IMG_6382

Jag funderar faktiskt på att filma när jag knäböjer imorgon. Vågar nog inte om jag inte är själv på gymmet dock, haha. Egentligen borde man väl vara lite mer obrydd, but I’m working up to it. Jag kommer ihåg hur galet nervös jag var första gången jag bara skulle sätta foten inne på ett gym och nu är det som mitt andra hem. Så, baby steps…

Kommentera

