Knäböj

Det blev faktiskt lite filmer idag. Och inte var jag ensam på gymmet heller. Win för min torgskräck och fobi för att göra bort mig, heh. I vilket fall så blev det ett långt pass idag. Började med stronglifts-programmet, det vill säga knäböj, bänkpress och skivstångsrodd. Efter det gjorde jag en nyfunnen favorit för magen, det vill säga cable crunches, följt av assisterade pull ups. Till slut ville jag köra slut på benen helt inför helgen så det blev fem set benpress, utfall och leg curl. Pust! Sen kröp jag bort till trappmaskinen och körde fem minuter på nivå 15… Alltså, det var inte lätt att gå till bilen kan jag säga.

Till filmerna då. Håller på att fixa med dom nu. Det blev bara stronglifts-övningarna filmade, så vi börjar väl med lite knäböj:

Kommentera

