Drop the beat.

Min träningsvärk i rumpan försvinner aldrig, and I like it! Jag antar att det var tack vare utfallen, det var det enda annorlunda som jag gjorde. Brukar inte köra utfall av någon anledning, tycker att det är en ganska tråkig övning men nu får jag nog lära mig att gilla dem. Raka marklyft är annars en favorit för rumpan och hela baksidan i över huvudtaget. Har fokuserat på vanliga marklyft de senaste veckorna, men imorgon blir det nog några set rakmark också.

Och imorgon är det bara två veckor tills vi åker till värmen! Gaaah!

Här kommer den sista filmen. Bänkpress! Vet inte om det är intressant eller inte att se filmer från träningspassen, men det är väldigt nyttigt för min del, så det kanske blir filmning ungefär en gång i veckan?

Kommentera

