Gotta go.

Såhär såg min bil ut igår när jag skulle ta mig till gymmet. Inte ok! Att börja skrapa rutorna i september känns inte helt roligt, hur kallt kommer det inte att vara i december om det är såhär nu?! Nej, dags att fly landet…

IMG_20130925_071947

Gymmet gick bra åtminstone. Jag hade sällskap vilket alltid är roligt, men jag får nog mer gjort när jag är själv. Även om det är kul att träna tillsammans så är det lite distraherande. Jag ockuperade skivstången som vanligt och tog faktiskt nytt PB i knäböj, 45 kg! Tänkte bara köra en rep för att se hur det kändes eftersom jag redan kört 40 kg 5×4 och var ganska trött men det blev faktiskt fyra reps. Så det kändes inte direkt tungt! Sen avslutade jag med ett set till på 40 kg. Schysst!

Sen på kvällen hade jag min date. Jag var faktiskt ganska nervös för vi hade bara träffats lite kort en gång tidigare, men jag är glad över att jag inte fegade ur för det var riktigt trevligt faktiskt! Men det är en kille som är lite äldre än mig (som vanligt, dras aldrig till jämnåriga) och kanske är i en annan fas i livet, så vi få väl se om det leder någonstans…

IMG_20130925_183834

IMG_20130925_183908

Nog om det, nu är det dags att köra ett cardiopass på gymmet.

Kommentera

