When life leaves us blind

Idag hade jag nog mitt värsta träningspass någonsin. Körde kondition, men det var inte det som var problemet egentligen. Kände mig väl inte helt hundra när jag var på väg till gymmet, men det gör man ju inte alltid heller. Ungefär 45 minuter in i passet så blev det helt plötsligt mycket värre. Fick sån obehaglig känsla. Kallsvettades, overklighetskänsla, hjärtklappning och hela paketet. Dum som man är så slutar man inte heller, för det är bara en kvart kvar och man kan ju inte ge upp mitt i… Så jag tog lite vatten, ställde mig på crosstrainern igen och pinade mig igenom tio minuter. Sen insåg jag att det inte alls blev bättre utan snarare tvärtom och om jag inte satte mig ner skulle jag antagligen svimma. Så darrandes tog jag mig till omklädningsrummet, hämtade mig lite och körde sedan hem trots att jag antagligen var en trafikfara.

Ingen aning om vad som hände egentligen. Blodtrycksfall har jag varit med om förut, samma sak med lågt blodsocker om man har ätit dåligt men det här var något annat. Virus kanske? Obehagskänslan är fortfarande kvar, min kropp verkar inte helt glad just nu. Ska ta och sova nu, för jag vill inte behöva missa mitt super-ben-pass imorgon. Peace!

IMG_6423

IMG_6436

Kommentera

