Keep my distance to your lies.

Gud vad jag har sovit idag. Galet skönt att ta igen sig lite. Ingen träning hela helgen, däremot en hel del jobb men det är bara bra för min plånbok! Allt som allt – success! Förutom att jag nästan har levt på godis de senaste dagarna. Jisses, jag har gått upp två kg i vattenvikt sen i fredags liksom. Nej, nu får det vara totalstopp på socker ett tag, märks att kroppen tar stryk av det.

IMG_20130926_141719
Såhär peppad var jag inför torsdagens cardiopass.

IMG_20130926_141757
Har fått lite skäll över mina värdelösa gymskor. Det är lite tabu att lyfta i såna här mjuka, dämpade löparskor. Stadiga skor med platt sula skare va! Så nu funderar jag lite på att börja köra med converse så länge, har ingen större lust att investera i några dyra skor just nu.

IMG_20130927_183644
Kungen över allt godis… Inte bara är det en bubblizz, utan en jätte-bubblizz!

IMG_20130929_142927
Dagens… kände att jag behövde lite uppiggning nu när sockret börjar gå ur kroppen, haha. Lite hjälp på traven under avgiftningen!

Kommentera

