All I ever wanted to do was to make you proud.

Glad att jag tvingade iväg mig till gymmet trots nackspärren, det blev nämligen bra mycket bättre efter det. Värmde upp väldigt försiktigt och gjorde de här övningarna under morgonen. Sen körde jag bara stronglifts-övningarna på gymmet, det vill säga knäböj, bänkpress och skivstångsrodd. Kändes riktigt bra och jag funderade faktiskt på att öka på vikterna, men det är ingen idé att riskera något. Nu har jag ganska bra rörlighet i nacken åtminstone, så jag är nog tillbaka in full force tills på onsdag. (och då ska jag fanimej öka vikterna!)

Till lunch efter gymmet blev det i alla fall äggröra med köttbullar. Lat-mat!

IMG_6454

Galet sötsug just nu. Sockeravgiftning och PMS är väl kanske inte den roligaste kombinationen, men jag vet att håller jag bara ut tills imorgon så är det lite lättare. Och håller jag ut tills i övermorgon så blir det ännu enklare. Fortsätter jag ett par dagar efter det så är jag helt på spåret igen. Så… jag räknar minuter och käkar lite mer mat så länge.

Kommentera

