Eat clean, train hard.

Ska snart ta mig iväg till gymmet och köra lite cardio, roligt värre… Här kommer i alla fall filmen från gårdagens marklyft. Det finns lite saker att jobba på där, men det ser inte allt för illa ut. Det ser bättre ut ju tyngre det blir dessutom, antagligen för att jag tänker mer på formen då. Några saker som jag måste tänka på är i alla fall:

– In med hakan
– Ihop med skulderbladen
– Hålla tyngdpunkten centrerad, ibland blir den för långt fram

Men som sagt så ser det bättre ut ju fler lyft jag gör, det allra sista lyftet ser bäst ut i mina ögon. I uppvärmningsseten så är jag lite ”slapp”.

Kommentera

