Bildbomb

Trots lite kamerastrul (varför händer sånt alltid på semestern?) så blev det en drös bilder ändå! Har suttit och fixat allihop under dagen eftersom jag drog på mig en förkylning under flyget hem.

Jag kommer att berätta mer om semestern i ett annat inlägg, har fortfarande inte riktigt hämtat mig och med feber i kroppen så är jag inte så pigg just nu. Men jag bjuder på bilder så länge!

IMG_6478
Stranden…

IMG_6511
Utsikt från hotellbalkongen

IMG_6557
Kristallklart vatten

IMG_6571

IMG_6595-3
Mys på balkongen

IMG_6768
Mot restaurangen

IMG_6776
Lite trötta och hungriga tjejer!

IMG_6827
Vår strandpolare. Tamfiskmås!

IMG_6852

IMG_6908

Massa god mat! Jag vill nog inte veta vad jag väger efter den här veckan…

Kommentera

