Pain is temporary. Quitting is forever.

Trappen var inte nådig mot mig i morse. Jag tror inte att jag hade sån här galen träningsvärk efter mitt första gympass ens. Och då gjorde jag bara mina stronglifts-övningar igår, det vill säga knäböj, marklyft och militärpress. Riktigt glad över att jag inte gjorde utfall också. Då hade jag garanterat legat i sängen fortfarande istället för att endast vara lindrigt funktionshindrad. Jag ser inte fram emot morgondagen, för då är det dags igen, haha… Som tur är så brukar jag vänja mig väldigt fort, får sällan riktig eller kraftig träningsvärk när jag tränar fem dagar i veckan så det längtar jag till. Until then… ta hissen.

IMG_20131021_112038
Back where I belong!

Kommentera

