Maybe I’m a different breed, maybe I’m not listening.

Fullt upp idag! Jobbat 06.00-09.30, sen direkt till gymmet fram till klockan 11. Nu är jag hemma och käkar lite lunch, sen är det iväg till jobbet igen. Tog en Celsius (lime-smak och kolsyrad den här gången) innan gymmet, bad idea… Haha, jag tror att jag är känslig för koffein sen jag slutade dricka kaffe för jag blev helt galet pigg. Händerna skakade när jag skulle plocka upp skivstången, tankarna var all over the place och jag ville bara lyfta-lyfta-lyfta så fort och så mycket som möjligt. Är det såhär folk som tar preworkout känner sig varje gång eller? Marklyft är tillbaka på 60 kg i alla fall, men jag tror inte att jag kommer att börja med preworkouts i någon större utsträckning, det får sparas till såna här tillfällen när jag jobbar mycket och behöver en liten (stor!) kick.

IMG_20131024_150751
Skitgod bar från Maxim!

IMG_20131024_132343
Nytt nagellack. I like!

Kommentera

