We’ve got no time left at all.

Jag har inte haft något intresse för bloggen på sista tiden. Antagligen för att förkylningarna avlöper varandra, träningen blir lidande och det är just träningen som gör så mycket för mitt välmående överlag. Mitt personliga antidepp. Inte kan man gräva ner sig för det, så igår ryckte jag upp mig och ringde en vän vilket slutade med en spontan halloweenfest med tillhörande utgång!

Galen kväll blev det också. Lite lagom med drinkar eftersom både jag och min polis skulle jobba idag men inte var vi hemma innan halv fem för det! Det slutade med att vi drog ihop vårat old school partygäng och dansade hela natten. Jag gillar verkligen folk som gillar att dansa, särskilt när männen också gör det. Jag kommer inte ihåg vem som sa det, att det snabbaste sättet att bli av med din flickvän är att inte dansa med henne, men det finns sanning i det. Kvällen slutade sen med trötta fötter på Burger Corner för en god kebab innan prutade taxi och åkte hemåt. Tips för dig som vill åka taxi billigt – ställ dig där det finns flest taxis och börja en budgivning. Det måste vara olika taxiföretag. Den med billigast pris får köra. Haha, det är lite mer tidskrävande but it definitely works!

966387_10201933118023856_1903423197_o2

50792313833842802

95371013833842853
Dags att klippa håret kanske? Dags att börja deffa lite kanske? Trivs inte riktigt med bulkandet i den aspekten att ligga på ett par kg över min trivselvikt, men jag kanske bara måste vänja mig.

Kommentera

