Maybe we can work it out.

Jag sitter just nu och samlar kraft inför antingen en powerwalk utomhus eller lite konditionsträning på gymmet. Det blir antagligen en promenad för jag har grym träningsvärk (!) sen igår. Brukar oftast inte få träningsvärk i muskelgrupper som jag tränar flera gånger i veckan, men igår körde jag extra övningar för baksida lår och det känns nu kan jag lova.

Det känns som att baksida lår är lite efter resten av benen för min del så jag har bestämt mig för att köra lite extra raka marklyft och lår curls.

DSC_0003

Det här är nog mitt mål för hamstrings alltså, tycker att det är skitsnyggt med vältränad baksida!

blogger-image--1318053697

And in other news så har jag äntligen kunnat öka i vikt i militärpressen! 25 kg  kör jag med hädanefter och helt plötsligt känns mitt delmål på 27,5 kg väldigt nära i framtiden trots allt. Igår knäböjde jag även 50 kg för första gången, det kändes inte speciellt tungt heller. Så imorgon om allt känns bra blir träningsvikten 47,5 kg. Roligt med framsteg igen!

Kommentera

