It’s christmas time in hell

Tomten kom tidigt år! 24 st protein bars från Leader So-Lo-Carb i smaken dubbelchoklad och kepsen från Better Bodies som jag har draglat över i flera månader. Dessutom som en extra bonus så köpte jag en riktig matvåg idag för nu börjar det bli dags att få lite koll på vad man stoppar i sig och att man får i sig tillräckligt med näring för att bygga!

DSC_0025

Matvågen köpte jag på Rusta. Jag har funderat på att införskaffa en länge, men jag trodde att priset skulle vara mycket högre faktiskt. En basmodell som den här mäter från 1 g-5 kg och går att tarera (d v s nollställa) för ett pris på runt 100-150 kr beroende på var du köper den. Den här kostade bara 99 kr och fanns dessutom i tre färger. Tummen upp!

90951437full

Kommentera

