Throwback tuesday

Min lilla hund har faktiskt inte alltid varit så grå i ansiktet! De här bilderna är tagna i november för två år sen:

1-2 2-2

5-2 6-2

Den här bilden är tagen samma dag i 2011 och är fortfarande en av mina favoritbilder på min lilla pärla. Inte för att det är det finaste fotografiet jag någonsin tagit utan för att jag kommer ihåg hur jävlig hon var den där blåsiga eftermiddagen. Mina händer höll på att förfrysa och att försöka dirigera en osamarbetsvillig terrier samtidigt är inte det enklaste. Så i 90% av bilderna står hon bortvänd eller är på väg ur bild helt. Bilden under är en av dem, men det är just därför tycker jag om den också. Min lilla toka med öronen på vift, så typiskt henne!

33

Kommentera

