It’s you and me

Tom dag. Tom i huvudet. Tomma känslor. Jag ska inte tynga ner bloggen för mycket. Dagens träning gick fint i alla fall. Ett pass inriktat på rygg. Min ländrygg känns inte lika stel längre så jag körde faktiskt marklyft idag ändå. Det blev knappast några tunga vikter, utan jag passade på att teknikträna på 40 kg. Efter det belönade jag mig själv med en flaska trocadero light (omnomnom), tyvärr verkar jag bli sötsugen av en sån överdos av sötningsmedel så jag tröstade mig själv med en extra protein bar. Pepparkakssmaken är SÅ GOD, den smakar exakt som sån där pepparkaksdeg som man kan köpa färdig. Blir hungrig bara jag tänker på det…

Något annat sött som jag har ätit idag är den nya Kesella-smaken, äpple och kanel. Jag blev inte så imponerad över den faktiskt. För det första är den dyrare än de övriga smakerna, för det andra innehåller den 11% socker och för det tredje så känns det som att man skulle få samma effekt om man köpte den naturella och kryddade den själv med kanel. Så visst, den var god, men jag kommer nog inte att köpa den igen.

DSC_0140

Det här jag åstadkommit idag, är man uttråkad så är man:

DSC_0138

Kommentera

