And I’m hating all of this.

Idag hade jag inte mycket energi på gymmet, men jag nötte vidare på min knäböj, bänkpress och skivstångsrodd. Träningen är mitt enda glädjeämne just nu, det är inte mycket annat som går som planerat för tillfället. Jag hatar bara känslan av total hopplöshet, att vara så uppgiven. Jag ska inte tynga ner bloggen för mycket (that’s what my diary is for) men jag trodde verkligen att jag hade kommit över allt det här…

Drygar ut med några fler bilder från igår:

IMG_0016

IMG_0012

Kommentera

